Vištiena sveikiau

Vištiena sveikiau
  • Paruošimas
  • Visas laikas
  • Porcijos 2

Ingredientai

Vištienos krūtinėlės (abiejų puselių) · Stiklinės nat. jogurto ar kefyro (aš naudojau pasukas) · Prieskonių (naudojau vištienos prieskonius, druską, česnakinius pipirus, itališkų prieskonių mišinį) · 5 v.š. kukurūzų miltų (galima ir paprastų) · 5 v.š.maltų džiūvėsėlių · 50 g tarkuoto “Džiugo” · 1 kiaušinio

Instrukcija

Vištieną supjaustyti ~2-3 cm juostelėmis. Prieskonius sumaišyti su pasukomis ir užpylus ant vištienos palaikyti pernakt sandariame inde. Prieš ruošiantis kepti nupilti pasukas. Kiaušinį išplakti su žiupsneliu druskos. Į džiūvėsėlius berti Džiugo sūrį. Vištienos gabalėlius apvolioti miltuose, tada kiaušinyje ir galiausiai džiūvėsėliuose, dėti ant kepimo popieriumi ištiestos skardos ir kepti iki 200 C įkaitintoje orkaitėje 20-25 min.

Kaip panaudosite vištieną – fantazijos reikalas. Galima pjaustyti ją į salotas, galima patiekti, kaip pagrindinį patiekalą su daržovėmis ar ryžiais, galima pasigaminus padažą tiesiog patiekti kaip užkandį. Skanaus.

Receptą atsiuntė
Įvertinkite šį receptą: 1 žvaigždutė2 žvaigždutės3 žvaigždutės4 žvaigždutės5 žvaigždutės (2 balsai, vidutiniškai: 5.00 iš 5)
Loading...

Atsiliepimai

eXTReMe Tracker